sonia's auto sales worcester reviews

Worcester MA 28 1 5112018 Mike Rano Ive already bought 3 cars at Sonias Auto Sales Ive always been well taken care of by Seller Mike Rano hes the best and hes an odd and. BBB accredited since 382000.


Sonia S Auto Sales Home Facebook

At Sonias Auto Sales you are not just buying a car you.

. View new used and certified cars and get auto financing from a Worcester car dealer. 41000 mi 18L SOHC MPFI 16-Valve i-VTEC I4 Compressed Natural Gas Engine Automatic Front Wheel Drive. It was a great experience I highly.

Sonias Auto Sales 38 34 reviews 1448 Grafton St Worcester MA 01604 Visit Sonias Auto Sales View all hours 508 372-4247 Reviews 38 34 reviews A dealerships. Read 21 reviews view ratings photos and more. Used Car Dealers in Worcester MA.

Call Dealership 508 753-6800. 2012 Honda Civic Sdn CNG. Ad Introducing the 2021 Kia K5.

160 Southbridge Street Worcester. We are specially grateful to our sales person Ramon. Sonias Auto Sales Car dealership in Worcester Massachusetts 41 41 out of 5 stars.

The company is located at 49 Worcester. Sonias Auto Sales in Sutton MA is in business of Motor Vehicle Dealers New and Used as well as Other Scientific and Technical Consulting Services. Sonias Auto Sales Automobile ConsultantsNew Car Dealers 2 Website 10 YEARS IN BUSINESS 508 581-2214 49 Worcester Providence Tpke Sutton MA 01590 The car I bought broke down.

What do verified customers think about Sonias Auto Sales in Worcester MA. 160 Southbridge St Worcester MA 01606 580 581-2202. Verified customers who visit Sonias Auto Sales in Worcester MA rate this business 45 out of 5 stars with 4.

Cars Trucks and SUVs. Ripped off lied to false ads- what more. Find great deals at Sonias Auto Sales in Worcester MA.

Closed Now CommunitySee All 5553 people like this 5613 people follow this 356 check-ins AboutSee. With Kia You Can Expect Advanced Safety Features and Durability. Choose a Highly Rated Salesperson.

Compare Models View Offers Build Your Own Today. A dealerships rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months. Get the best value for your trade-in.

508 581-2202 Visit Website Map Directions 160 Southbridge StWorcester MA 01608 Write a Review. Search listings from Sonias Auto Sales in Worcester MA to find the right vehicle for you. Sonias Auto Sales at Autotrader.

We analyze millions of used cars daily. We want your vehicle. With our convenient Worcester locations we can help customers in all the surrounding areas including Lawrence and even Boston.

I am very grateful for the services provided at Sonias Everyone was very kind and extremely helpful. See BBB rating reviews complaints request a quote more. Ad Shop the Best Deals Near You.

See reviews hours and car inventory of Sonias Auto Sales in Worcester MA. Get info on Sonias Auto Sales in Worcester MA 01608.


Sonia S Auto Sales Added A New Photo Sonia S Auto Sales


Sonia S Auto Sales Worcester Ma Dealership Auto Com


Used Cars Worcester Massachusetts Sonia S Auto Sales


Here At Sonia S We Pride Ourselves On Sonia S Auto Sales Facebook


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Sonia S Auto Sales Worcester Ma Dealership Auto Com


Sonia S Auto Sales In Worcester Massachusetts Ma Sonia S Auto Sales Is A


Sonia S Auto Sales Home Facebook

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel